Konu
Galatasaray-Ajax
15-01-2011, 19:49:11
#4
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti