Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti
Galatasarayımız sayesinde avrupada tanınacaklar adam heyecandan bu fırsatı bulmuşken zırvalayım bişiler demiş herhalde