Konu
Galatasaray-Ajax
15-01-2011, 19:54:23
#5
linuxsistem
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Stad gerçekten süper, toki başkanı birşeyler saçmaladı konuşurken taraftarımız neyseki konuşturmadı adamı ıslıklarla sesini kesti
Galatasarayımız sayesinde avrupada tanınacaklar adam heyecandan bu fırsatı bulmuşken zırvalayım bişiler demiş herhalde