Konu
Galatasaray-Ajax
15-01-2011, 21:12:17
#31
linkinpark_sefa
Başbakan desteklerini esirgemedi stad için,yuhalamaları yanlış.toki başkanı boşuna nutuk çekmesin orda şrfsizin önde gideni ztn kendisi.Galatasaraya hayırlı uğurlu olsun.