ozkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galatasaray'ın yeni stadı Türk Telekom Arena'nın açılışına katılan Başbakan Erdoğan, protestoyla karşılaştı. Erdoğan, beraberindeki bakanlar ve bazı kulüp başkanları protestolar nedeniyle stattan ayrıldı.

Başbakan Erdoğan, protestolar nedeniyle açılış konuşmasını da yapamadı.
Yapmasın zaten..