Ne olursa olsun,Başbakana yapılan ayıp.Galatasaray tek başına yapabilecek miydi bu stadı ? Bırak stadı yollarını zor yapardı bu zamana kadar.Bazılarının hoşuna gitmeyebilir ama bu iş böyle.Sadece Galatasaray'a özelde değil.Başka takım olsaydı yine aynısı olurdu.