Konu
Galatasaray-Ajax
15-01-2011, 20:46:47
#14
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
RebeLMasteR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Erdoğan'a yapılan büyük saygısızlık bence...
İyidir iyi. Zaten bu ihale ilk önüne geldiğinde ''Niye Galatasaray için böyle çalışma yapalım ki'' diyende sayın başbakanımız.