RebeLMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erdoğan'a yapılan büyük saygısızlık bence...
İyidir iyi. Zaten bu ihale ilk önüne geldiğinde ''Niye Galatasaray için böyle çalışma yapalım ki'' diyende sayın başbakanımız.