O ilker yasin zaten tam dayaklık zart zurt çıkıyor heryerden, mikrofonunu kapatmaktan helak oldu reji. Toki başkanının saçmalamasıda ayrı skandal. Duyanda stadı bize hibe etmişler sanacak mabedimizi bıraktık onlara, o stadın arazisiyle 2 tane aynı stad yapılır.
aynen yahu. Stad üzerinden öyle reklam yaptılar ki. Bedavaya yaptılar sanki.. İstanbulun tam göbeğinde arsa verdik. Merkez binaları dikilecek orası. Oranın değeri 2-3 stad yapılır.. Fazlasıyla verdik karşılıgını. Bunlar konuşuyor..
rengine tarihine formasına kurban olayım. İlk açılış maçında bile protestoya devam..