schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
helal olsun bu gs taraftarları bence çok bilinçli.
Konu siyasete taşınmasın ben sadece tepkiyi benimsedim.
Galatasarlıyım ve her zaman demişimdir Galatasaraylılar her zaman aklı başında elit taraftarlardır. Bir bizim taraftarları severim birde Bu konuda BJK taraftarları iyidir