• 08-06-2026, 03:01:18
    #37
    @Sore; Hocam, yanlış anlama ama Aziz Yıldırım’ın ne başarısı ne de katkısı olduğunu söylüyorsan, Fenerbahçeliliğini sorgulaman lazım. “Ne katkısı var?” diye soracak olursan; videoları, kanıtları ve birçok delil internette mevcut. Fenerbahçe’ye yaptığı katkılar ortadadır. Bana göre Fenerbahçe’yi bitirenler, Ali Koç’u koşulsuz destekleyenler olmuştur.
  • 08-06-2026, 03:30:57
    #38
    Valla sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla aziz yıldırım inanılmaz destekleniyordu ama aykut kocaman hamlesi ile ayağına sıkabilir, twitter bence futbolun nabzını yoklamak için en belirteç mecralardan birisi bir tane aykut kocaman destekcisine denk gelmedim, ilk haftadan bile boş trübünlere oynatabilir takımı. Sanırım o da bunun ikileminde kaldığı için kocaman'ı net bir şekilde açıklayamadı seçim öncesi kararsızmış gibi davrandı hep.
  • 08-06-2026, 03:45:19
    #39
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Sore; Hocam, yanlış anlama ama Aziz Yıldırım’ın ne başarısı ne de katkısı olduğunu söylüyorsan, Fenerbahçeliliğini sorgulaman lazım. “Ne katkısı var?” diye soracak olursan; videoları, kanıtları ve birçok delil internette mevcut. Fenerbahçe’ye yaptığı katkılar ortadadır. Bana göre Fenerbahçe’yi bitirenler, Ali Koç’u koşulsuz destekleyenler olmuştur.
    Hocam iyi geceler. Fenerbahçe'nin çok kötü bir huy mu desem arıza mı desem bilemedim ama denenmişi sürekli tekrar etmek vazgeçilmez oldu. 3 4 defa İsmail Kartal geldi bu kulübe keza Aykut kocaman yaşınız kaç bilmiyorum ama sürekli 5 yaşındaki çocuk gibi ben oynamıyorum gidiyorum der gibi istifa etmesi asla ama asla büyük takımda hocalık yapacak vasıfları bilgisi olmayan bana sorarsan hoca bile olmayan biri. Siz vardar rezaletini bilir misiniz? Gazeteler neler yazmıştı. Aziz Yıldırım son 4 senelik başkanlığı fiyasko. Dinamiğini enerjisini zaten o zaman kaybetmişti. Sürekli bunu söylüyorum neye göre başarılı koskoca 20 yılda 6 şampiyonluk neye göre başarılı? Bunu da olmayacaksa sen zaten büyük takım değilsin demektir. Fenerbahçe'nin büyüklüğü Aziz Yıldırımdan mı geldi? Aziz Yıldırım kendi döneminde 10 defa gs şampiyonluğu görmüş biri. El insaf hocam başarılı demeyin. Ali Koç hiç değil zaten.
    Rei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla sosyal medyadan gördüğüm kadarıyla aziz yıldırım inanılmaz destekleniyordu ama aykut kocaman hamlesi ile ayağına sıkabilir, twitter bence futbolun nabzını yoklamak için en belirteç mecralardan birisi bir tane aykut kocaman destekcisine denk gelmedim, ilk haftadan bile boş trübünlere oynatabilir takımı. Sanırım o da bunun ikileminde kaldığı için kocaman'ı net bir şekilde açıklayamadı seçim öncesi kararsızmış gibi davrandı hep.
    Şimdi ne olacak peki? Taraftar tribüne gelmezse nasıl şampiyon olacaksın? Valla bende hiç umut yok. Takım iyice aşağıya düştü.
  • 08-06-2026, 04:19:26
    #40
    Büyük başkan Dursun Özbek önce hamle yapmaz. Aziz Yıldırım'ın kadro kurmasını bekler. Daha sonra çok daha iyi transferler ile önüne geçer. Galatasaray yine ezer. Sonra Fenerbahçe taraftarı yapı hakem diye ağlar.
  • 08-06-2026, 04:31:39
    #41
    asiyekosesurucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük başkan Dursun Özbek önce hamle yapmaz. Aziz Yıldırım'ın kadro kurmasını bekler. Daha sonra çok daha iyi transferler ile önüne geçer. Galatasaray yine ezer. Sonra Fenerbahçe taraftarı yapı hakem diye ağlar.
    Ben kendi takımım için sordum. Polemik yaratma
  • 08-06-2026, 05:42:27
    #42
    Bir Galatasaraylı olarak Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun.

    Fb, Bjk, Gs ne kadar güçlü olursa diğerlerini de tetikler ve iyi olma mecburiyeti doğurur.

    Taraftarlıktan bağımsız olarak Hakan Safi'nin görgüsüz ve yeteneksiz olduğunu düşünmüştüm. Gs için onun seçilmesi gerekliydi.
    Ama gerçekten Aziz bey olsun istiyordum.

    Bir şekilde camia içini bütünleştirici olacağını düşünüyorum.
    Ali Koç, Hakan Safi gibi kişilerin maddiyatla, işbilmezlikle bir adım yol alamayacağı çok açıktı.

    Aziz Yıldırım, kendi dediği gibi gerçekten liderdir.
    Sadece zaman akıyor. Kendisi baya yaşlanmış. Umarım kendisini çok yıpratmaz.
    Gerçekten Fb'den hiç bir beklentisi olmayan bir adam. Sadece takımı için bu kadar eziyete giriyor, helal olsun, tebrik ediyorum.
  • 08-06-2026, 08:49:45
    #43
    Hocam Fenerbahçenin 2001-2013 arasında bence bugün galatasaray'ın olanınkinden çok daha büyük bir dominasyonu vardı. Kadro değeri, yıldız transferler, amatör branşlardaki atılımlar, kurumsal yapılaşma.. uzun uzun sayabiliriz. Belki bugünün teknolojisinde ve alışkanlıklarımızda çok normal ya da saçma gelebilir ama ben hatırlıyorum tüm statlarda reklam panoları olarak normal malzemeye basılmış sabit görseller varken. Fenerbahçe stadında dinamik olarak kontrol edilebilecek dijital reklam panolarına geçilmişti. Yani bu noktasından her noktasına kadar ciddi bir dominasyon vardı. 2006-2007 yani 100. yıl sezonunda Fenerbahçe spor kulübü olarak bulunduğu tüm branşlarda şampiyon oldu. Gerçekten daha uzun uzun konuşabiliriz.. Diyeceksin ki o halde sen sıkı bir Aziz Yıldırım hayranısın. Asında cevabım "Hayır". Ben sadece "Aziz yıldırım 20 senede 6 şampiyonluk aldı abartmayalım" bakış açısının pek de doğru olmadığını önce bilmemiz gerektiğini savunucam. Karakter olarak despot tavrı ve yönetim becerilerinin günümüz dünyasına ayak uydurmayacağını düşündüğüm için ben de bu seçimde rakibini destekliyordum. Tabii ki bugün başkanımız Aziz Yıldırım'dır ve başarılı olacaksak hep beraber olacağız, umarım da oluruz.
  • 08-06-2026, 09:05:54
    #44
    yazdım yazdım sildim Aziz Başkan çok büyük risk aldı 2018'den daha kötü durumda bir Fenerbahçe var bu adam ne yaptı demek büyük haksızlık hepsini geçtim 132 yıl hapis istemiyle yargılandı 1 yıl hapis yattı bu kulüp için söyleyeceklerim bu kadar
  • 08-06-2026, 09:26:52
    #45
    Bunca zaman teknik direktöre karışmadılar da ne oldu? Aziz yıldırım bu kulübe 6 şampiyonluk 1 uefa yarı final 1 ucl çeyrek final göstermiş kadro mühendisliği konusunda hiç bir zaman böyle kadro şişkinliği yaratmamış tecrübeli bir başkandır. Bu konu da ki düşüncelerinizi taraflı buluyorum.