yazdım yazdım sildim Aziz Başkan çok büyük risk aldı 2018'den daha kötü durumda bir Fenerbahçe var bu adam ne yaptı demek büyük haksızlık hepsini geçtim 132 yıl hapis istemiyle yargılandı 1 yıl hapis yattı bu kulüp için söyleyeceklerim bu kadar