• 08-06-2026, 01:51:24
    #28
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hak veriyorum ama bizde de bi gudubetlik oluyor yani hatırla trabzon maçı bursanın şampiyon olduğu sene girmiyor abi bir şekilde girmiyor nasıl oluyorsa.
    o yüzden hep derim biz son dakika takımı değiliz en az 5 hafta kala şampiyonluğu ilan etmemiz lazım ki rahatlayalım
    Aynen hocam katılıyorum. Biz final takımı değiliz.
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/COLOR]
    Aynen hocam.
    Tamam haklısınız kusura bakmayın.
    Fenerbahçe deneme tahtası ya, birde Hakan safiyi deneseydik.
    Olmadı onuda bir dahaki kongrede yollardık.
    Bu sırada ne olacaktı, diğerleri şampiyonluk kutlamaya devam edecekti.

    İyiki Aziz, İyiki Yıldırım...

    Kay edecekse bile azizle kaybedelim...
    Hocam burası Forum. İnsan gibi tartışıyoruz. Fikirleri beyan ediyoruz. Siz holigan gibi tezahürata başladınız. Emin olun sizden çok ben isterim başarılı olmasını. Bana o ışığı vermiyor. Hakan safi öylesine seçilecek biri değildi. Vaatleri vardı. Anlaştığı oyuncular vardı. Üstelik çok iyi Topçular. Öyle üzülüyorum ki keşke Aziz Yıldırım alsa. Bir yandan da tedirginlik yaşıyorum alsa bile Aykut hoca nasıl oynatacak? Alexe neler yaptı bu adam?
  • 08-06-2026, 01:53:41
    #29
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir beşiktaşlı olarak fenerin başında görürken korktuğum tek adam bu adamdır. Diğer başkanlar gelince biliyorduk fenerin ne olacağını. Şimdi ise neler olacağını kestiremiyorum. Şampiyonluk her seneden daha fazla yakın gibi
    Ya hocam 20 senede 6 şampiyonluk yaşamış üstelik en dinamik çağlarında. Şimdi ise artık çok yaşlı enerjisi yok. Gerçekten bu düşünce var mı? Nedense bana hiç geçmiyor.
  • 08-06-2026, 01:58:59
    #30
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya hocam 20 senede 6 şampiyonluk yaşamış üstelik en dinamik çağlarında. Şimdi ise artık çok yaşlı enerjisi yok. Gerçekten bu düşünce var mı? Nedense bana hiç geçmiyor.
    Hocam kesinlikle art niyet ile sormuyorum sadece meraktan soruyorum çünkü sorumun cevabı neden size bu düşüncenin geçip geçmemesini açıklayacak bir soru. Yaş 30 altı mı üstü mü?
  • 08-06-2026, 02:00:45
    #31
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam katılıyorum. Biz final takımı değiliz.

    Hocam burası Forum. İnsan gibi tartışıyoruz. Fikirleri beyan ediyoruz. Siz holigan gibi tezahürata başladınız. Emin olun sizden çok ben isterim başarılı olmasını. Bana o ışığı vermiyor. Hakan safi öylesine seçilecek biri değildi. Vaatleri vardı. Anlaştığı oyuncular vardı. Üstelik çok iyi Topçular. Öyle üzülüyorum ki keşke Aziz Yıldırım alsa. Bir yandan da tedirginlik yaşıyorum alsa bile Aykut hoca nasıl oynatacak? Alexe neler yaptı bu adam?
    Hocam sen insan gibi tartışıyorsunda, ben hayvan gibimi cevap veriyorum.
    Sizin gözünüz kör olmuş ışığı göremezsiniz ..
    Saçma sapan yorum ve analizlerinize cevap veriyorum hala takmışsınız vaatleri vardı diye.
    Bundan öncekilerin vaatleri yokmuydu, Aziz Yıldırım'ın vaatleri yokmuydu ?

    Teknik direktöre takmışsınız, Aykut Kocaman Fenerbahçe'yi şampiyon yaptığı için zaten darbe yapıldı bu takıma,
    Darbe yapıldıktan sonra takımın başında durdu, bir yere kaçmadı 2 defa TR kupası kazandı.

    Hala birşeye takılmış gidiyorsun...

    Ben sana diyorumki ülkenin gerçeği budur. Ülkede diktatör olmazsan birşey olamazsın.
    Dünyanın en iyi td diye alınan Mourinho birşey yapabildi mi?
    Yüz milyonlarca dolar veya eurolarla alınan futbolcular birşey yapabildi mi?

    Vaatleri neydi?
    Gs'li Hakan Çalhanoğlu'mu vaat, yada bilmem hangi Yıldız futbolcular mı?

    Ülkede yenmeniz gereken tek şey saha dışındaki lobi faaliyetleridir...

    Onuda yalnızca Aziz Yıldırım ve Mahmut Uslu gibi adamlar Yapar...

    İlk yorumumda dediğim gibi futbol sadece sahada kazanılan bir oyun değildir...
  • 08-06-2026, 02:09:38
    #32
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kesinlikle art niyet ile sormuyorum sadece meraktan soruyorum çünkü sorumun cevabı neden size bu düşüncenin geçip geçmemesini açıklayacak bir soru. Yaş 30 altı mı üstü mü?
    Elbette üstü ama ben dediğim gibi koskoca 20 yılda bile 6 şampiyonluk yaşamış birini başarılı bulmuyorum. Başarılı bir başkan bunun daha üstünü elde ederdi. Liderim diyen bir başkan Denizli maçında Trabzonspor maçında Galatasaray maçında kazanıp şampiyon olacakken bu maçları kaybetmez. Kaybediyor üstelik alt tarafı bir şampiyonluk kaçtı diye açıklama yapıyor. Ayrıca dediğim gibi eski kafada hâlâ Aykut kocaman ile başarılı olacağını düşünüyor. Ya bu adam en son ne yapmış ne etmiş bakmaz mı? Şimdi ki hocalar başkanı soyunma odasına sokmaz izin vermez bu oraya girecek takımı ben yöneteceğim kafasında. Günümüz futbolunda oyuncular buna bi yerleriyle güler.
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen insan gibi tartışıyorsunda, ben hayvan gibimi cevap veriyorum.
    Sizin gözünüz kör olmuş ışığı göremezsiniz ..
    Saçma sapan yorum ve analizlerinize cevap veriyorum hala takmışsınız vaatleri vardı diye.
    Bundan öncekilerin vaatleri yokmuydu, Aziz Yıldırım'ın vaatleri yokmuydu ?

    Teknik direktöre takmışsınız, Aykut Kocaman Fenerbahçe'yi şampiyon yaptığı için zaten darbe yapıldı bu takıma,
    Darbe yapıldıktan sonra takımın başında durdu, bir yere kaçmadı 2 defa TR kupası kazandı.

    Hala birşeye takılmış gidiyorsun...

    Ben sana diyorumki ülkenin gerçeği budur. Ülkede diktatör olmazsan birşey olamazsın.
    Dünyanın en iyi td diye alınan Mourinho birşey yapabildi mi?
    Yüz milyonlarca dolar veya eurolarla alınan futbolcular birşey yapabildi mi?

    Vaatleri neydi?
    Gs'li Hakan Çalhanoğlu'mu vaat, yada bilmem hangi Yıldız futbolcular mı?

    Ülkede yenmeniz gereken tek şey saha dışındaki lobi faaliyetleridir...

    Onuda yalnızca Aziz Yıldırım ve Mahmut Uslu gibi adamlar Yapar...

    İlk yorumumda dediğim gibi futbol sadece sahada kazanılan bir oyun değildir...
    Aynı şeyleri tekrar yazmayım alıntıladim yukarda. Sen gerçekten Aykut kocaman başarılı olacak diyorsan ne deyim ki. Seninle futbol konuşmam.
  • 08-06-2026, 02:12:08
    #33
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Aynı şeyleri tekrar yazmayım alıntıladim yukarda. Sen gerçekten Aykut kocaman başarılı olacak diyorsan ne deyim ki. Seninle futbol konuşmam.
    Konuşma zaten lütfen.
    Çünkü bilmiyorsun...
    Ben sana milyonlarca şey sayıyırum.
    Sen 3 cümleye takmışsın...
    Vaatleri vardı,
    Eski kafalı
    Aykut kocamanla olmaz...
  • 08-06-2026, 02:22:20
    #34
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşma zaten lütfen.
    Çünkü bilmiyorsun...
    Ben sana milyonlarca şey sayıyırum.
    Sen 3 cümleye takmışsın...
    Vaatleri vardı,
    Eski kafalı
    Aykut kocamanla olmaz...



    https://x.com/i/status/2063712251350004208





    https://x.com/i/status/2051774183785287803



    Yorum senin
  • 08-06-2026, 02:39:52
    #35
    Adamın yerine zengin başkan diyerek ali koçu seçtiniz adamın yaşatmadığı hiçbir rezillik kalmadı hiç olmassa hakkını savunur takımın bu adam gittiğinden beri çivi çakılmadı klube. Hakan mı başkan olacak güldürmeyin güldürmeyin
  • 08-06-2026, 02:48:34
    #36
    reserd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamın yerine zengin başkan diyerek ali koçu seçtiniz adamın yaşatmadığı hiçbir rezillik kalmadı hiç olmassa hakkını savunur takımın bu adam gittiğinden beri çivi çakılmadı klube. Hakan mı başkan olacak güldürmeyin güldürmeyin
    Artık sizlere videolarla cevap vereceğim.



    https://x.com/i/status/2063730139674902963