• 08-06-2026, 01:01:23
    #10
    EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Saran'ın gitmesi hataydı sahip çıkılmadı adama. Bu saatten sonra Hakan Safi ya da Aziz Yıldırım fark etmez. İkisi de kötü adaydı çünkü. Eski Aziz Yıldırım karizması şu anda yok.Yaşlandı da. Bu saaten sonra eleştirmekten ziyade iyi şeyler yapmasını bekleyeceğiz. Umarım iyi teknik direktör ve futbolcu tercihleri yapar ve iyi bir yönetim kadrosu kurar. Fenerbahçe'deki en büyük sıkını şu anda yönetimsizlik. Eğer bunu çözerse, kenetlenme ve başarı da gelir. Hayırlı olsun yeni dönem. O sene bu sene inşallah
    Hocam eskiden başarılı diyorsunuz diye anlıyorum buna asla katılmıyorum. 2018 yılından sonra sürekli Fenerbahçe'yi tehdit eden açıklamaları ile gündeme gelen biri nasıl camiayı birleştirecek? Buna inanıyor musunuz? Teknik direktör belli zaten. Açıkladı kendisi. Benim hiç umudum yok.
  • 08-06-2026, 01:03:14
    #11
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu adamı başarılı bulanlar var. Hangi mantıkla oluyor bu anlamıyorum. 20 sene başkanlık yapmış 6 şampiyonluk yaşamış biri nasıl başarılı olabilir. Dursun Özbek bile kısa süre başkanlık yapmasına rağmen hemen hemen aynı olabilir sayılar. Ayrıca tarihin en çok şampiyonluk gören Fenerbahçe başkanı olduğu için sanırım bu düşüncede millet. Kötünün iyisi dersin ancak başarılı diyemem. Diğer Fenerbahçe başkanları çok mu iyi? Elbette hayır ama bu onun iyi bir başkan olduğunu göstermez.

    hocam sen fenerbahçelimisin cidden
  • 08-06-2026, 01:03:34
    #12
    Selam olsun,

    Bir Beşiktaşlı olarak bizim için iyi olmasa da Fenerbahçe adına çok iyi bir durum oldu.
    Aziz Yıldırım bu camiayı bir araya getirebilecek tek kişidir.
    Önceki seçimde bile Ali Koç ile çıktığı programda birlik olalım, şöyle yapalım, barışalım edelim derken Ali Koç'un tavırları ve ayrı kalalım yaklaşımı ortada.
    Fenerbahçe'ye Aziz Yıldırım kadar hiçbir başkan ekonomik ve sportif başarı getirmemiştir.

    Bugün hale Aziz Yıldırım getirdiği oyuncular gönüllerdedir, yaptığı tesis ve yatırımlar sayesinde kulüp dönmektedir.
    Bir Beşiktaşlı olarak ben sevmem ama Fenerbahçelilerin sevmemesi tuhaf geliyor.

    Safi falan yapmayın Allah aşkına Ali Koç'un gölgesi olacak insanlar mı yönetecekti koca Fenerbahçe'yi yoksa Fenerbahçe efsanelerinin neredeyse tamamını getiren Aziz Yıldırım mı?
    Daha kendi rüştünü ispat edememiş insanların başkanlıkları yerine heykeli dikilen futbolcuları getiren başkan daha iyidir.
  • 08-06-2026, 01:06:40
    #13
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eskiden başarılı diyorsunuz diye anlıyorum buna asla katılmıyorum. 2018 yılından sonra sürekli Fenerbahçe'yi tehdit eden açıklamaları ile gündeme gelen biri nasıl camiayı birleştirecek? Buna inanıyor musunuz? Teknik direktör belli zaten. Açıkladı kendisi. Benim hiç umudum yok.
    Hocam eskiden başarılıydı dediğim tek yer gösterir misiniz lütfen Ali Koç'un gelmesi için neler yaptık o dönem. Geldi ve gördük

    Ama Hakan Safi mi birleştirecekti camiayı? İkisi de olabilecek en kötü aday zaten. Ama artık seçilen bir başkan var ne yapabiliriz. İnanmaktan destek olmaktan vazgeçersek kime yararı var? Kim kazanır kim kaybeder düşünmek lazım. Umut etmekten vazgeçmeyeceğiz.
  • 08-06-2026, 01:10:22
    #14
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sence Türkiye'de futbol sahadamı kazanılıyor ?
    Yıllarca Ali Koç ben varken Fenerbahçe'yi şampiyon yapmazlar dedi dikkat et, olamayız demedi. YAPMAZLAR DEDİ ve Yapmadılar, O gitti Sadettin Saran Geldi adamı bel altından vurdular feleğini şaştı.
    Şu anda iktidara bile parmak sallayacak bir lider dikkat et başkan demiyorum, bir lidere ihtiyaç vardı ve olması gereken oldu.
    İnşallah eski diktatörlüğü devam ediyordur...

    Onun sayesinde Fenerbahçe 2011 yılına kadar dünyanın en zengin 10-20 kulübü arasındaydı, gs'li yöneticiler bile o dönemlerde Fenerbahçe bizden çok ilerde diyordu.
    Sonra ne oldu önce onu aldılar, sonrada Fenerbahçe'yi aldılar.
    Erdoğan Fenerbahçeli lafları falan hepsi boş.
    Bu ülkede herşeyin en büyük lobisi var. Lobisi güçlü olan kazanır.
    Ben zaten Ali Koç'un da iyi bir başkan olduğunu düşünmüyorum. Aziz Yıldırım eski kafalı biri. Açıklamaları zaten bunu söylüyor. Bu görüşüm zaten açıklamaları dolayısı ile. Yoksa kendisini geliştirmesini bende isterdim. Aykut kocaman diyor soyunma odasına gireceğim diyor. Hangi yılda yaşıyoruz? Sen o soyunma odasına girdiğinde o topçular hocayı dinler mi? O topçular senin gençlik zamanında ki gibi insanlar mı? Devir değişiyor insanlar değişiyor. Asensio mesela başkanı gördüğünde bu ne ayak demez mi? Hoca meselesine gelecek olursak bugün utanmadan kendisi açıklama yapıyor yok rahatsız oluyormuş falan diyor beyefendi. Nasıl hoşuna gider biliyor musun gündemde olduğu için. Adam en son 5 6 sene önce Başakşehir diye bir kulübü yönetiyor küme düşürecek belli kovuluyor yerine gelen kişi takımı toparlayıp ligde tutuyor. O günden sonra hoca daha takım çalıştırmıyor. Bir anda kendisini Fenerbahçe'nin hocası olarak koltukta buluyor. Niye? Başkan beyin egosunu tatmin edeceği başka hoca bulamaz da o yüzden. Geçmiş olsun
  • 08-06-2026, 01:10:46
    #15
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eskiden başarılı diyorsunuz diye anlıyorum buna asla katılmıyorum. 2018 yılından sonra sürekli Fenerbahçe'yi tehdit eden açıklamaları ile gündeme gelen biri nasıl camiayı birleştirecek? Buna inanıyor musunuz? Teknik direktör belli zaten. Açıkladı kendisi. Benim hiç umudum yok.
    Hocam sen analizlerini neye göre yapıyorsun ?
    Ülkeye modern futbolu getiren adamdan bahsediyoruz, iktidardan veya devletten 5 kuruş almadan kendi stadını, Ülker Spor arenayı, üniversiteyi yapan bir liderden bahsediyoruz...
    Ülkenin siyasi geleceğini kurtaran bir liderden bahsediyoruz.
    Başkan olduktan sonra resmen papazın çayırı gibi bir staddan dönemin Avrupa'nın en iyi stadına getirene kadar çalışan, o modernleşme ile beraber ülkeye Dünya yıldızlarını getiren adamdı Aziz Yıldırım.
    Ne oldu bu durum gs'li fetö ş...refsizinin kendi ağzından ifadelerle Fenerbahçe'ye darbe yapıldı.
    O dönem devleti elinde bulunduran fetö Fenerbahçe duvarına çarptı. Yıkamadı ama büyük darbe vurdu.
    Yıllarca Şampiyonlar ligine göndermedi fetöcü TFF gizli klikleri.
    Bunları düşünmeden konuşuyorsun.
    2014 yılında takımı komple ölüme sürüklediler devlet çıktı dosyanın üzerini kapattı.

    Sonra ne oldu taraftar artık Aziz Yıldırım yoruldu belki yeni bir soluk gelir diye Ali Koç'u seçti ama yine devleti aşamadılar.

    Eli sopallı bir lider lazım.
    Gerekirse yine devletle kavga edecek bir başkan lazım.
  • 08-06-2026, 01:12:19
    #16
    Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben zaten Ali Koç'un da iyi bir başkan olduğunu düşünmüyorum. Aziz Yıldırım eski kafalı biri. Açıklamaları zaten bunu söylüyor. Bu görüşüm zaten açıklamaları dolayısı ile. Yoksa kendisini geliştirmesini bende isterdim. Aykut kocaman diyor soyunma odasına gireceğim diyor. Hangi yılda yaşıyoruz? Sen o soyunma odasına girdiğinde o topçular hocayı dinler mi? O topçular senin gençlik zamanında ki gibi insanlar mı? Devir değişiyor insanlar değişiyor. Asensio mesela başkanı gördüğünde bu ne ayak demez mi? Hoca meselesine gelecek olursak bugün utanmadan kendisi açıklama yapıyor yok rahatsız oluyormuş falan diyor beyefendi. Nasıl hoşuna gider biliyor musun gündemde olduğu için. Adam en son 5 6 sene önce Başakşehir diye bir kulübü yönetiyor küme düşürecek belli kovuluyor yerine gelen kişi takımı toparlayıp ligde tutuyor. O günden sonra hoca daha takım çalıştırmıyor. Bir anda kendisini Fenerbahçe'nin hocası olarak koltukta buluyor. Niye? Başkan beyin egosunu tatmin edeceği başka hoca bulamaz da o yüzden. Geçmiş olsun
    Tam bir Hakan safi ağzı.
    Eski kafalıymış🤣🤣🤣

    Sen bu kafayla Fenerbahçe'li falan değilsin 👎
  • 08-06-2026, 01:16:51
    #17
    Öncelikle ben kesinlikle Saadettin Saran kalsın isterdim ancak şuanki durumu gereğince böyle gerekti. Ve şu durumu da göz önünde bulundurmak gerek Ali Koç, Saadettin Saran, Hakan Safi karakteristik olarak bir uçtaysa Aziz Yıldırım tam karşıdaki uçta. Yıllardır tabiri caize iflahımız kesildi, kesilecekse bile biraz da öteki uçtayken kesilsin.

    Konuda taraftar fikrini almayan bir başkan olarak adlandırılmış ancak taraftar fikri nedir ki? Dün Ali Koç başkan Fenerbahçe şampiyon, yallah aziz yıldırım diyen taraftar bugün Aziz Baba evine hoşgeldin diyor yada taraftar sezon başı bir oyuncuyı pohpohluyor, oyuncu biraz kötü gidince yönetimin allah belasını versin oluyor. Kısaca bu kadar ayrı kafa adamın fikri alınacağına tek adamdan tek fikir çıksın daha iyi.

    Umarım takımımız için en hayırlı başkan kararı olmuştur
  • 08-06-2026, 01:18:33
    #18
    dünyanın en iyi hocaları geldi hiçbir şey olmadı. ismail kartal çok mükemmel bir hoca da değildi ama 99 puan topladı bu ligte.
    o yüzden hoca kısmı ayrı bir konu. ligte sadece saha içinde mücadele ederek başarı gelmiyor. saha dışında da güçlü olman lazım. ben aziz başkanın mangal gibi yüreğini seviyorum adamda hiçbir zaman geri vites olmadı. ben onun zamanında kaçan şampiyonluklara üzülüyor, günlerce uyku uyuyamıyordum. şimdi ikinci olunca neredeyse oh be diyecek noktaya gelmiştik.
    ihtiyaç vardı aziz başkan geri geldi.