Ben zaten Ali Koç'un da iyi bir başkan olduğunu düşünmüyorum. Aziz Yıldırım eski kafalı biri. Açıklamaları zaten bunu söylüyor. Bu görüşüm zaten açıklamaları dolayısı ile. Yoksa kendisini geliştirmesini bende isterdim. Aykut kocaman diyor soyunma odasına gireceğim diyor. Hangi yılda yaşıyoruz? Sen o soyunma odasına girdiğinde o topçular hocayı dinler mi? O topçular senin gençlik zamanında ki gibi insanlar mı? Devir değişiyor insanlar değişiyor. Asensio mesela başkanı gördüğünde bu ne ayak demez mi? Hoca meselesine gelecek olursak bugün utanmadan kendisi açıklama yapıyor yok rahatsız oluyormuş falan diyor beyefendi. Nasıl hoşuna gider biliyor musun gündemde olduğu için. Adam en son 5 6 sene önce Başakşehir diye bir kulübü yönetiyor küme düşürecek belli kovuluyor yerine gelen kişi takımı toparlayıp ligde tutuyor. O günden sonra hoca daha takım çalıştırmıyor. Bir anda kendisini Fenerbahçe'nin hocası olarak koltukta buluyor. Niye? Başkan beyin egosunu tatmin edeceği başka hoca bulamaz da o yüzden. Geçmiş olsun
Tam bir Hakan safi ağzı.
Eski kafalıymış🤣🤣🤣
Sen bu kafayla Fenerbahçe'li falan değilsin 👎