Öncelikle ben kesinlikle Saadettin Saran kalsın isterdim ancak şuanki durumu gereğince böyle gerekti. Ve şu durumu da göz önünde bulundurmak gerek Ali Koç, Saadettin Saran, Hakan Safi karakteristik olarak bir uçtaysa Aziz Yıldırım tam karşıdaki uçta. Yıllardır tabiri caize iflahımız kesildi, kesilecekse bile biraz da öteki uçtayken kesilsin.
Konuda taraftar fikrini almayan bir başkan olarak adlandırılmış ancak taraftar fikri nedir ki? Dün Ali Koç başkan Fenerbahçe şampiyon, yallah aziz yıldırım diyen taraftar bugün Aziz Baba evine hoşgeldin diyor yada taraftar sezon başı bir oyuncuyı pohpohluyor, oyuncu biraz kötü gidince yönetimin allah belasını versin oluyor. Kısaca bu kadar ayrı kafa adamın fikri alınacağına tek adamdan tek fikir çıksın daha iyi.
Umarım takımımız için en hayırlı başkan kararı olmuştur