Selam olsun,
Bir Beşiktaşlı olarak bizim için iyi olmasa da Fenerbahçe adına çok iyi bir durum oldu.
Aziz Yıldırım bu camiayı bir araya getirebilecek tek kişidir.
Önceki seçimde bile Ali Koç ile çıktığı programda birlik olalım, şöyle yapalım, barışalım edelim derken Ali Koç'un tavırları ve ayrı kalalım yaklaşımı ortada.
Fenerbahçe'ye Aziz Yıldırım kadar hiçbir başkan ekonomik ve sportif başarı getirmemiştir.
Bugün hale Aziz Yıldırım getirdiği oyuncular gönüllerdedir, yaptığı tesis ve yatırımlar sayesinde kulüp dönmektedir.
Bir Beşiktaşlı olarak ben sevmem ama Fenerbahçelilerin sevmemesi tuhaf geliyor.
Safi falan yapmayın Allah aşkına Ali Koç'un gölgesi olacak insanlar mı yönetecekti koca Fenerbahçe'yi yoksa Fenerbahçe efsanelerinin neredeyse tamamını getiren Aziz Yıldırım mı?
Daha kendi rüştünü ispat edememiş insanların başkanlıkları yerine heykeli dikilen futbolcuları getiren başkan daha iyidir.