Fenerbahçe bitmiş
53
●2.052
- 08-06-2026, 01:25:06Ben sağlam bir galatasarayliyim. Futboldan da az çok anladigimi düşünürüm.
Sabah 15 yaşındaki Galatasaraylı oğluma dedimki bugün Hakan safi seçilirse biz yine şampiyon oluruz Aziz Yıldırım seçilirse Fenerbahçe tartışmasız şampiyon olur.
Seçim sonlanmis oğlum geldi baba Aziz Yıldırım seçilmiş dedi..
Tamam dedim Lig bu sene çok heyecanlı güzel geçecek, ama fenerbahce şampiyon olacak.
Ben bir rakip taraftar olarak gerçekten Fenerbahçe için sevindim. Ne bu tartismalari ne bagzi olayları hak etmeyen ülkemizin en büyük kulüplerinden birtanesi.
Hayırlı uğurlu olması dileklerimle.
Umarım hep birlikte heyecanlı, pozisyonların konuşuldugu, hızlı ve efektif oynanan çok guzel bir sezon izleriz. - 08-06-2026, 01:28:05Tesisleşme konusunda evet iyi ama bunun bana bir faydası yok biz taraftar olarak futbolda başarı istiyoruz başarı yoksa şampiyonluk yoksa ben napayım tesisi. Az önce de söyledim Ali Koç iyi bir başkan değil. Aziz Yıldırımın iyi görünmesinin sebebi koskoca 20 yılda 6 şampiyonluk yakalamış bunu başka hiç bir başkan görmemiş olması dolayısıyla öyle görünüyor. Ama gel gelelim günümüzde Dursun Özbek onu nerdeyse yakalamış yani özetle bu durum elbette Fenerbahçe gibi çok zengin taraftarı olan bir camiaya yakışmıyor. Daha çok başarılar yakalamış olması gerekiyordu. Başından kötü birşey geçti bu doğru belki de daha farklı olacaktı bunu bilemeyiz ancak 2014 yılında tekrar şampiyon oldu demek ki olunuyormus. Sonrası hezimete varan başarısız bir dönem dışarıda kaldığı sürece yaptığı açıklamalar ile camiayı bölme. Kendi böldü şimdide birleşme istiyor. Enteresan.Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hiç kimse geleceği bilemez. Belki de Aziz Yıldırım başarılı olabilir buda bir olasılık ancak görünen köy kılavuz istemez demiş atalarımız. Hakan Safi en azından vaatleri transferleri çok iyiydi başarılı olabilme şansı daha yüksekti. ( Olur demiyorum) Denemek lazımdı.bence.EastKan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemde bu forumda çoğu insan bilir nasıl fenerli olduğumu. Az ban yemedik.ocalirdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin derdiniz bizden daha kötü ne deyim ki. Sizede geçmiş olsun.serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-06-2026, 01:42:18Bunu nasıl söyleyebilirsiniz? Belki daha önce denk gelmediniz konularima. Çoğu konularım mesajlarım silindi ban yedim. Yukarda Arif diye biri var birşey demek istemiyorum şimdi o biliyor ne olduğunu her konuma yazar.Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadettin saran maalesef şampiyon olsada gidecekti kendisi açıkladı zaten. Bende istemezdim ancak onun da acemiliğine mi denk geldi desek bence iyi bir stoper ve forvet almış olsaydı başarılı olurdu. Sonuçta başarılı olamadı ama sezon başında kadroyu o kurmadı. Ona birşey diyemem.ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam işte zaten sorun da bu ya. Sen lider olarak oraya kadar getir son maçları kazansan şampiyon olacaksın ama bu bir değil iki değil üç değil son maçları kaybedip rakibine teslim ediyorsun. Lider dediğin bunu bir kere yaşar gereken dersi çıkarır aynı hatayı yapmaz. Şampiyonluk kaçınca da ne olacak ya alt tarafı bir şampiyonluk kaçtı diye açıklama yapmaz.greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-06-2026, 01:44:49Aziz Yıldırım ölünce biz kulübü kapatalım en iyisi.YouTubers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2026, 01:45:37hocam hak veriyorum ama bizde de bi gudubetlik oluyor yani hatırla trabzon maçı bursanın şampiyon olduğu sene girmiyor abi bir şekilde girmiyor nasıl oluyorsa.Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden hep derim biz son dakika takımı değiliz en az 5 hafta kala şampiyonluğu ilan etmemiz lazım ki rahatlayalım
- 08-06-2026, 01:46:34Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam.
Tamam haklısınız kusura bakmayın.
Fenerbahçe deneme tahtası ya, birde Hakan safiyi deneseydik.
Olmadı onuda bir dahaki kongrede yollardık.
Bu sırada ne olacaktı, diğerleri şampiyonluk kutlamaya devam edecekti.
İyiki Aziz, İyiki Yıldırım...
Kay edecekse bile azizle kaybedelim... - 08-06-2026, 01:48:55Bir beşiktaşlı olarak fenerin başında görürken korktuğum tek adam bu adamdır. Diğer başkanlar gelince biliyorduk fenerin ne olacağını. Şimdi ise neler olacağını kestiremiyorum. Şampiyonluk her seneden daha fazla yakın gibi

Ali Koç'un gelmesi için neler yaptık o dönem. Geldi ve gördük