Tam bir Hakan safi ağzı.
Eski kafalıymış🤣🤣🤣
Sen bu kafayla Fenerbahçe'li falan değilsin 👎
Bunu nasıl söyleyebilirsiniz? Belki daha önce denk gelmediniz konularima. Çoğu konularım mesajlarım silindi ban yedim. Yukarda Arif diye biri var birşey demek istemiyorum şimdi o biliyor ne olduğunu her konuma yazar.
Öncelikle ben kesinlikle Saadettin Saran kalsın isterdim ancak şuanki durumu gereğince böyle gerekti. Ve şu durumu da göz önünde bulundurmak gerek Ali Koç, Saadettin Saran, Hakan Safi karakteristik olarak bir uçtaysa Aziz Yıldırım tam karşıdaki uçta. Yıllardır tabiri caize iflahımız kesildi, kesilecekse bile biraz da öteki uçtayken kesilsin.
Konuda taraftar fikrini almayan bir başkan olarak adlandırılmış ancak taraftar fikri nedir ki? Dün Ali Koç başkan Fenerbahçe şampiyon, yallah aziz yıldırım diyen taraftar bugün Aziz Baba evine hoşgeldin diyor yada taraftar sezon başı bir oyuncuyı pohpohluyor, oyuncu biraz kötü gidince yönetimin allah belasını versin oluyor. Kısaca bu kadar ayrı kafa adamın fikri alınacağına tek adamdan tek fikir çıksın daha iyi.
Umarım takımımız için en hayırlı başkan kararı olmuştur
Sadettin saran maalesef şampiyon olsada gidecekti kendisi açıkladı zaten. Bende istemezdim ancak onun da acemiliğine mi denk geldi desek bence iyi bir stoper ve forvet almış olsaydı başarılı olurdu. Sonuçta başarılı olamadı ama sezon başında kadroyu o kurmadı. Ona birşey diyemem.
dünyanın en iyi hocaları geldi hiçbir şey olmadı. ismail kartal çok mükemmel bir hoca da değildi ama 99 puan topladı bu ligte.
o yüzden hoca kısmı ayrı bir konu. ligte sadece saha içinde mücadele ederek başarı gelmiyor. saha dışında da güçlü olman lazım. ben aziz başkanın mangal gibi yüreğini seviyorum adamda hiçbir zaman geri vites olmadı. ben onun zamanında kaçan şampiyonluklara üzülüyor, günlerce uyku uyuyamıyordum. şimdi ikinci olunca neredeyse oh be diyecek noktaya gelmiştik.
ihtiyaç vardı aziz başkan geri geldi.
hocam işte zaten sorun da bu ya. Sen lider olarak oraya kadar getir son maçları kazansan şampiyon olacaksın ama bu bir değil iki değil üç değil son maçları kaybedip rakibine teslim ediyorsun. Lider dediğin bunu bir kere yaşar gereken dersi çıkarır aynı hatayı yapmaz. Şampiyonluk kaçınca da ne olacak ya alt tarafı bir şampiyonluk kaçtı diye açıklama yapmaz.