Bir beşiktaşlı olarak fenerin başında görürken korktuğum tek adam bu adamdır. Diğer başkanlar gelince biliyorduk fenerin ne olacağını. Şimdi ise neler olacağını kestiremiyorum. Şampiyonluk her seneden daha fazla yakın gibi