Ben sağlam bir galatasarayliyim. Futboldan da az çok anladigimi düşünürüm.

Sabah 15 yaşındaki Galatasaraylı oğluma dedimki bugün Hakan safi seçilirse biz yine şampiyon oluruz Aziz Yıldırım seçilirse Fenerbahçe tartışmasız şampiyon olur.

Seçim sonlanmis oğlum geldi baba Aziz Yıldırım seçilmiş dedi..

Tamam dedim Lig bu sene çok heyecanlı güzel geçecek, ama fenerbahce şampiyon olacak.

Ben bir rakip taraftar olarak gerçekten Fenerbahçe için sevindim. Ne bu tartismalari ne bagzi olayları hak etmeyen ülkemizin en büyük kulüplerinden birtanesi.

Hayırlı uğurlu olması dileklerimle.
Umarım hep birlikte heyecanlı, pozisyonların konuşuldugu, hızlı ve efektif oynanan çok guzel bir sezon izleriz.