Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu nasıl söyleyebilirsiniz? Belki daha önce denk gelmediniz konularima. Çoğu konularım mesajlarım silindi ban yedim. Yukarda Arif diye biri var birşey demek istemiyorum şimdi o biliyor ne olduğunu her konuma yazar.

Sadettin saran maalesef şampiyon olsada gidecekti kendisi açıkladı zaten. Bende istemezdim ancak onun da acemiliğine mi denk geldi desek bence iyi bir stoper ve forvet almış olsaydı başarılı olurdu. Sonuçta başarılı olamadı ama sezon başında kadroyu o kurmadı. Ona birşey diyemem.
hocam işte zaten sorun da bu ya. Sen lider olarak oraya kadar getir son maçları kazansan şampiyon olacaksın ama bu bir değil iki değil üç değil son maçları kaybedip rakibine teslim ediyorsun. Lider dediğin bunu bir kere yaşar gereken dersi çıkarır aynı hatayı yapmaz. Şampiyonluk kaçınca da ne olacak ya alt tarafı bir şampiyonluk kaçtı diye açıklama yapmaz.
hocam hak veriyorum ama bizde de bi gudubetlik oluyor yani hatırla trabzon maçı bursanın şampiyon olduğu sene girmiyor abi bir şekilde girmiyor nasıl oluyorsa.
o yüzden hep derim biz son dakika takımı değiliz en az 5 hafta kala şampiyonluğu ilan etmemiz lazım ki rahatlayalım