hocam hak veriyorum ama bizde de bi gudubetlik oluyor yani hatırla trabzon maçı bursanın şampiyon olduğu sene girmiyor abi bir şekilde girmiyor nasıl oluyorsa.
o yüzden hep derim biz son dakika takımı değiliz en az 5 hafta kala şampiyonluğu ilan etmemiz lazım ki rahatlayalım
Aynen hocam katılıyorum. Biz final takımı değiliz.
[/COLOR]
Aynen hocam.
Tamam haklısınız kusura bakmayın.
Fenerbahçe deneme tahtası ya, birde Hakan safiyi deneseydik.
Olmadı onuda bir dahaki kongrede yollardık.
Bu sırada ne olacaktı, diğerleri şampiyonluk kutlamaya devam edecekti.
İyiki Aziz, İyiki Yıldırım...
Kay edecekse bile azizle kaybedelim...
Hocam burası Forum. İnsan gibi tartışıyoruz. Fikirleri beyan ediyoruz. Siz holigan gibi tezahürata başladınız. Emin olun sizden çok ben isterim başarılı olmasını. Bana o ışığı vermiyor. Hakan safi öylesine seçilecek biri değildi. Vaatleri vardı. Anlaştığı oyuncular vardı. Üstelik çok iyi Topçular. Öyle üzülüyorum ki keşke Aziz Yıldırım alsa. Bir yandan da tedirginlik yaşıyorum alsa bile Aykut hoca nasıl oynatacak? Alexe neler yaptı bu adam?