DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir beşiktaşlı olarak fenerin başında görürken korktuğum tek adam bu adamdır. Diğer başkanlar gelince biliyorduk fenerin ne olacağını. Şimdi ise neler olacağını kestiremiyorum. Şampiyonluk her seneden daha fazla yakın gibi
Ya hocam 20 senede 6 şampiyonluk yaşamış üstelik en dinamik çağlarında. Şimdi ise artık çok yaşlı enerjisi yok. Gerçekten bu düşünce var mı? Nedense bana hiç geçmiyor.