Sore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen hocam katılıyorum. Biz final takımı değiliz.

Hocam burası Forum. İnsan gibi tartışıyoruz. Fikirleri beyan ediyoruz. Siz holigan gibi tezahürata başladınız. Emin olun sizden çok ben isterim başarılı olmasını. Bana o ışığı vermiyor. Hakan safi öylesine seçilecek biri değildi. Vaatleri vardı. Anlaştığı oyuncular vardı. Üstelik çok iyi Topçular. Öyle üzülüyorum ki keşke Aziz Yıldırım alsa. Bir yandan da tedirginlik yaşıyorum alsa bile Aykut hoca nasıl oynatacak? Alexe neler yaptı bu adam?
Hocam sen insan gibi tartışıyorsunda, ben hayvan gibimi cevap veriyorum.
Sizin gözünüz kör olmuş ışığı göremezsiniz ..
Saçma sapan yorum ve analizlerinize cevap veriyorum hala takmışsınız vaatleri vardı diye.
Bundan öncekilerin vaatleri yokmuydu, Aziz Yıldırım'ın vaatleri yokmuydu ?

Teknik direktöre takmışsınız, Aykut Kocaman Fenerbahçe'yi şampiyon yaptığı için zaten darbe yapıldı bu takıma,
Darbe yapıldıktan sonra takımın başında durdu, bir yere kaçmadı 2 defa TR kupası kazandı.

Hala birşeye takılmış gidiyorsun...

Ben sana diyorumki ülkenin gerçeği budur. Ülkede diktatör olmazsan birşey olamazsın.
Dünyanın en iyi td diye alınan Mourinho birşey yapabildi mi?
Yüz milyonlarca dolar veya eurolarla alınan futbolcular birşey yapabildi mi?

Vaatleri neydi?
Gs'li Hakan Çalhanoğlu'mu vaat, yada bilmem hangi Yıldız futbolcular mı?

Ülkede yenmeniz gereken tek şey saha dışındaki lobi faaliyetleridir...

Onuda yalnızca Aziz Yıldırım ve Mahmut Uslu gibi adamlar Yapar...

İlk yorumumda dediğim gibi futbol sadece sahada kazanılan bir oyun değildir...