Ya hocam 20 senede 6 şampiyonluk yaşamış üstelik en dinamik çağlarında. Şimdi ise artık çok yaşlı enerjisi yok. Gerçekten bu düşünce var mı? Nedense bana hiç geçmiyor.
Hocam kesinlikle art niyet ile sormuyorum sadece meraktan soruyorum çünkü sorumun cevabı neden size bu düşüncenin geçip geçmemesini açıklayacak bir soru. Yaş 30 altı mı üstü mü?