Bir Galatasaraylı olarak Fenerbahçe camiasına hayırlı olsun.

Fb, Bjk, Gs ne kadar güçlü olursa diğerlerini de tetikler ve iyi olma mecburiyeti doğurur.

Taraftarlıktan bağımsız olarak Hakan Safi'nin görgüsüz ve yeteneksiz olduğunu düşünmüştüm. Gs için onun seçilmesi gerekliydi.
Ama gerçekten Aziz bey olsun istiyordum.

Bir şekilde camia içini bütünleştirici olacağını düşünüyorum.
Ali Koç, Hakan Safi gibi kişilerin maddiyatla, işbilmezlikle bir adım yol alamayacağı çok açıktı.

Aziz Yıldırım, kendi dediği gibi gerçekten liderdir.
Sadece zaman akıyor. Kendisi baya yaşlanmış. Umarım kendisini çok yıpratmaz.
Gerçekten Fb'den hiç bir beklentisi olmayan bir adam. Sadece takımı için bu kadar eziyete giriyor, helal olsun, tebrik ediyorum.