asiyekosesurucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük başkan Dursun Özbek önce hamle yapmaz. Aziz Yıldırım'ın kadro kurmasını bekler. Daha sonra çok daha iyi transferler ile önüne geçer. Galatasaray yine ezer. Sonra Fenerbahçe taraftarı yapı hakem diye ağlar.
Ben kendi takımım için sordum. Polemik yaratma