Hocam Fenerbahçenin 2001-2013 arasında bence bugün galatasaray'ın olanınkinden çok daha büyük bir dominasyonu vardı. Kadro değeri, yıldız transferler, amatör branşlardaki atılımlar, kurumsal yapılaşma.. uzun uzun sayabiliriz. Belki bugünün teknolojisinde ve alışkanlıklarımızda çok normal ya da saçma gelebilir ama ben hatırlıyorum tüm statlarda reklam panoları olarak normal malzemeye basılmış sabit görseller varken. Fenerbahçe stadında dinamik olarak kontrol edilebilecek dijital reklam panolarına geçilmişti. Yani bu noktasından her noktasına kadar ciddi bir dominasyon vardı. 2006-2007 yani 100. yıl sezonunda Fenerbahçe spor kulübü olarak bulunduğu tüm branşlarda şampiyon oldu. Gerçekten daha uzun uzun konuşabiliriz.. Diyeceksin ki o halde sen sıkı bir Aziz Yıldırım hayranısın. Asında cevabım "Hayır". Ben sadece "Aziz yıldırım 20 senede 6 şampiyonluk aldı abartmayalım" bakış açısının pek de doğru olmadığını önce bilmemiz gerektiğini savunucam. Karakter olarak despot tavrı ve yönetim becerilerinin günümüz dünyasına ayak uydurmayacağını düşündüğüm için ben de bu seçimde rakibini destekliyordum. Tabii ki bugün başkanımız Aziz Yıldırım'dır ve başarılı olacaksak hep beraber olacağız, umarım da oluruz.