tiscali adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Galatasaray - Göztepe Maçı
29
●1.078
- 26-10-2025, 19:01:22kayırma diyorsun her sene kendi evinizde 3 lük yapıyoruz sizi o nasıl olacak ?tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fenerbahçelilerin ağlaması bitmez. sizde kültür haline gelmiş bu. - 26-10-2025, 20:14:50Afferim size cimcime en iyi sizsiniz tamamOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2025, 20:26:57Yine gözler boncuk boncuk üzülme be hocam bu haftada olmadı haftaya inş. Bu yıl olmasada gelecek yıl olursunuz şampuan ne olacakonurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2025, 20:47:34Tiner mi çekiyorsun dostum? Maç izlemiyorum bile 3 senedir sen ne anlatıyorsun 😂 Ne bu vatanı savunur gibi futbolu savunmak. Umarım tez zamanda akıllanırsınOziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2025, 21:44:35Hiç içki sıgara kullanmadım sen tinerin kafa yaptığını bildiğine göre baya kullanmış deneyimlenmiş olmalısın. Kıvırmamak lazım bence direk erkek olmak lazım laf söylüyorsak arkasında durmak lazım. Bir laf atıp cevap gelince sağa sola kırıtmamak lazım. Son mesajım yeteri kadar anlamlı oldu bence.onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2025, 23:14:27Gerçekten hayret ediyorum gerçekten.
Öyle bir taktik uygulanıyor ki yendikleri maçta bile hakem "doğradı" tarzı paylaşımlar yapıyorlar.
Literatür'de karşılığı olmayan bir durum bu. - 26-10-2025, 23:17:07bunlar bjk maçındada doğrandıklarını söylemişti klasik gs taraftarıblack6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle