• 26-10-2025, 19:01:01
    #19
    Kurumsal Üye
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama nedense daha fazla kayirmalar ile Sampuan yapilan GS oluyor.
    Ali koç başkan Fenerbahçe şampuan oley oley oley
  • 26-10-2025, 19:01:22
    #20
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama nedense daha fazla kayirmalar ile Sampuan yapilan GS oluyor.
    kayırma diyorsun her sene kendi evinizde 3 lük yapıyoruz sizi o nasıl olacak ?
    fenerbahçelilerin ağlaması bitmez. sizde kültür haline gelmiş bu.
  • 26-10-2025, 20:14:50
    #21
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ağlaması ağlatıyoruz hemde her hafta hüngür hüngür 😄
    Afferim size cimcime en iyi sizsiniz tamam
  • 26-10-2025, 20:26:57
    #22
    Kurumsal Üye
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afferim size cimcime en iyi sizsiniz tamam
    Yine gözler boncuk boncuk üzülme be hocam bu haftada olmadı haftaya inş. Bu yıl olmasada gelecek yıl olursunuz şampuan ne olacak
  • 26-10-2025, 20:47:34
    #23
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yine gözler boncuk boncuk üzülme be hocam bu haftada olmadı haftaya inş. Bu yıl olmasada gelecek yıl olursunuz şampuan ne olacak
    Tiner mi çekiyorsun dostum? Maç izlemiyorum bile 3 senedir sen ne anlatıyorsun 😂 Ne bu vatanı savunur gibi futbolu savunmak. Umarım tez zamanda akıllanırsın
  • 26-10-2025, 21:44:35
    #24
    Kurumsal Üye
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tiner mi çekiyorsun dostum? Maç izlemiyorum bile 3 senedir sen ne anlatıyorsun 😂 Ne bu vatanı savunur gibi futbolu savunmak. Umarım tez zamanda akıllanırsın
    Hiç içki sıgara kullanmadım sen tinerin kafa yaptığını bildiğine göre baya kullanmış deneyimlenmiş olmalısın. Kıvırmamak lazım bence direk erkek olmak lazım laf söylüyorsak arkasında durmak lazım. Bir laf atıp cevap gelince sağa sola kırıtmamak lazım. Son mesajım yeteri kadar anlamlı oldu bence.
  • 26-10-2025, 22:31:54
    #25
    koyu galatasaraylıyım ama göztepenin kırmızısı hatalı. osimhenin faulü var başta
  • 26-10-2025, 23:14:27
    #26
    Gerçekten hayret ediyorum gerçekten.
    Öyle bir taktik uygulanıyor ki yendikleri maçta bile hakem "doğradı" tarzı paylaşımlar yapıyorlar.
    Literatür'de karşılığı olmayan bir durum bu.
  • 26-10-2025, 23:17:07
    #27
    black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten hayret ediyorum gerçekten.
    Öyle bir taktik uygulanıyor ki yendikleri maçta bile hakem "doğradı" tarzı paylaşımlar yapıyorlar.
    Literatür'de karşılığı olmayan bir durum bu.
    bunlar bjk maçındada doğrandıklarını söylemişti klasik gs taraftarı