tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama nedense daha fazla kayirmalar ile Sampuan yapilan GS oluyor.
kayırma diyorsun her sene kendi evinizde 3 lük yapıyoruz sizi o nasıl olacak ?
fenerbahçelilerin ağlaması bitmez. sizde kültür haline gelmiş bu.