• 26-10-2025, 18:04:42
    #10
    Kişisel Rütbe
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu iki hareketi aynı olarak görüyorsan en yakın sağlık kuruluşuna gitmeni tavsiye ederim.
    Osimhene yapılan kol uzamış ve yukarı yüz hizasına kalkıyor ve dirseği çok net yüzüne geliyor. Öyle kol yukarda boğuşurken dirseği yüzüne çarpmıyor. Aşağıdan yukarıya gelen bir dirsek var.
    Diğerini de senin paylaştığını yorumlamıcam bile. gerek yok.
    Osimhen yapınca tamam
    Karşısı yapınca faull düttt
  • 26-10-2025, 18:05:39
    #11
    Her maç yalandan penaltı ve kırmızı kart alarak ligte tutunmaya çalışan arkadaşlar, biraz rahatsız oluyor sanırım. Bu akşamki gibi haklı bir kırmızı kart rakibe onlarda daha önce verilmediği için şaşırıyorlar.
  • 26-10-2025, 18:08:34
    #12
    Febelilerin trol hesaplarından twit paylaşanlara gülüyorum, hakem yorumcusu galiba bu troller
  • 26-10-2025, 18:12:06
    #13
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fener ile karıştırdın galiba size laf söyleyen yok yine konuya daldınız böylesiniz
    Niye objektif olmak tarafısız olmak tutulan takıma göre değişiyor mu?
  • 26-10-2025, 18:26:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Biraz sonra GS'nin penalti jokeride verilir.
  • 26-10-2025, 18:28:10
    #15
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz sonra GS'nin penalti jokeride verilir.
    Kaç maçtır onu fenerde görüyorum her maçta penaltısi mutlaka var
  • 26-10-2025, 18:33:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç maçtır onu fenerde görüyorum her maçta penaltısi mutlaka var
    Ama nedense daha fazla kayirmalar ile Sampuan yapilan GS oluyor.
  • 26-10-2025, 18:36:02
    #17
  • 26-10-2025, 19:00:27
    #18
    Kurumsal Üye
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde ağlamayın artık be her hafta kolllanıcak mısınız?
    Ne ağlaması ağlatıyoruz hemde her hafta hüngür hüngür 😄