• 26-10-2025, 17:58:27
    #1
    Selamlar hem hakem hem göztepe ile mücadele ediyoruz az daha golü vermeyeceklerdi
  • 26-10-2025, 17:59:18
    #2
    Sizde ağlamayın artık be her hafta kolllanıcak mısınız?
  • 26-10-2025, 17:59:40
    #3
    Kırmızı kart pozisyonu şu buna verilmez diyorlar yüze geliş şiddetine bakar mısın.


    https://x.com/goodriddancee1/status/1982460885365907695
  • 26-10-2025, 18:00:14
    #4
    Temiz maç devam
  • 26-10-2025, 18:00:34
    #5
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde ağlamayın artık be her hafta kolllanıcak mısınız?
    fener ile karıştırdın galiba size laf söyleyen yok yine konuya daldınız böylesiniz
  • 26-10-2025, 18:00:39
    #6
    Kişisel Rütbe
    https://x.com/barknedit/status/1982459057882489074?s=46



    Hakeme karşı(!)
  • 26-10-2025, 18:01:51
    #7
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osimhen son adam müdahale nasıl olursa olsun sarı kart doğru zaten pozisyonun mantığı davinsonun yediği sarı kart ile benzer şuana kadar yanlış karar yok
  • 26-10-2025, 18:02:53
    #8
    GS taraftarının özeti; Arma penaltı alınca %100000 penaltı, tam tersi olunca hakemler bizi doğruyor.

    Bakış açıları asla değişmez, boşuna tartışmayın 😂
  • 26-10-2025, 18:03:49
    #9
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bu iki hareketi aynı olarak görüyorsan en yakın sağlık kuruluşuna gitmeni tavsiye ederim.
    Osimhene yapılan kol uzamış ve yukarı yüz hizasına kalkıyor ve dirseği çok net yüzüne geliyor. Öyle kol yukarda boğuşurken dirseği yüzüne çarpmıyor. Aşağıdan yukarıya gelen bir dirsek var.
    Diğerini de senin paylaştığını yorumlamıcam bile. gerek yok.