Sen bu iki hareketi aynı olarak görüyorsan en yakın sağlık kuruluşuna gitmeni tavsiye ederim.
Osimhene yapılan kol uzamış ve yukarı yüz hizasına kalkıyor ve dirseği çok net yüzüne geliyor. Öyle kol yukarda boğuşurken dirseği yüzüne çarpmıyor. Aşağıdan yukarıya gelen bir dirsek var.
Diğerini de senin paylaştığını yorumlamıcam bile. gerek yok.