Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osimhen son adam müdahale nasıl olursa olsun sarı kart doğru zaten pozisyonun mantığı davinsonun yediği sarı kart ile benzer şuana kadar yanlış karar yok