• 26-10-2025, 23:19:16
    #28
    Hocam artık hastalık durumuna geldi bu. Dost meclisinde dostumun hareketlerinden bile belli oluyor. Karşı tarafın aleyhine yapılanı kendilerine yapıldığını söylüyor resmen.
    EfeTG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlar bjk maçındada doğrandıklarını söylemişti klasik gs taraftarı
  • 27-10-2025, 00:37:18
    #29
    şu büyük takım taraftarlarının "bizi doğruyorlar, onları kolluyorlar" muhabbetinden inanılmaz tiksiniyorum artık. hepiniz de kollanıyorsunuz kardeşim, kabul edin artık şunu.
    Yanan, doğranan hep anadolu takımları oluyor. arkasında medya gücü olmayan, ekonomik gücü olmayan anadolu takımlarının hakkı yeniyor sürekli.
    Aleyhinize 1 düdük çalınıyorsa lehinize 3 düdük çalınıyor. Lehinize çalınan 3 düdüğün 2'sini haklı görüyor, 1ini de hakem hatası payı bırakıyorsunuz.
    Galatasaraylılara söylüyorum, barış alperin 2 sezondur verimeyen 5-6 kırmızı kartı var. davinsonun daha fazla. Osimhen'in 2-3 kırmızı net es geçildi. bunların hepsi de her maç skora etki eden oyuncular.
    Fenerlilere söylüyorum, her maç yalandan penaltılarınız, rakibinize kırmızı kartlar. ikiniz de ittiriliyorsunuz işte. biriniz daha fazla ittiriliyor. Kim daha fazla ittiriliyor diye kavga ederken hep altta anadolu takımlarını eziyorsunuz.
  • 28-10-2025, 01:43:46
    #30
    Ağzına sağlık istanbulun üç büyütülmüşleri her zaman ağlayacak kendilerini haklı görecek yer buluyorlar her maç sizi doğruyorlar aynen kardeşim maçın başında bile osimhen ceza sahasında sniperla vuruldu yerde kıvranıp penaltı bekliyor bu adam çok iyi oyuncu olabilir ama çok büyük karakter yoksunudur. hem Göztepeyle hem hakemlerle uğraşıyorlarmış HELE BAK HELE futboldan soğuttunuz nefret ettirdiniz lig başlasın verin adamlara kupasını boşuna sahaya maça kimse çıkmasın. Varolsun Anadolu. Alayına İsyan Ölümüne Göztepe
    myildirim43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu büyük takım taraftarlarının "bizi doğruyorlar, onları kolluyorlar" muhabbetinden inanılmaz tiksiniyorum artık. hepiniz de kollanıyorsunuz kardeşim, kabul edin artık şunu.
    Yanan, doğranan hep anadolu takımları oluyor. arkasında medya gücü olmayan, ekonomik gücü olmayan anadolu takımlarının hakkı yeniyor sürekli.
    Aleyhinize 1 düdük çalınıyorsa lehinize 3 düdük çalınıyor. Lehinize çalınan 3 düdüğün 2'sini haklı görüyor, 1ini de hakem hatası payı bırakıyorsunuz.
    Galatasaraylılara söylüyorum, barış alperin 2 sezondur verimeyen 5-6 kırmızı kartı var. davinsonun daha fazla. Osimhen'in 2-3 kırmızı net es geçildi. bunların hepsi de her maç skora etki eden oyuncular.
    Fenerlilere söylüyorum, her maç yalandan penaltılarınız, rakibinize kırmızı kartlar. ikiniz de ittiriliyorsunuz işte. biriniz daha fazla ittiriliyor. Kim daha fazla ittiriliyor diye kavga ederken hep altta anadolu takımlarını eziyorsunuz.