Her maç yalandan penaltı ve kırmızı kart alarak ligte tutunmaya çalışan arkadaşlar, biraz rahatsız oluyor sanırım. Bu akşamki gibi haklı bir kırmızı kart rakibe onlarda daha önce verilmediği için şaşırıyorlar.