black6sea1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten hayret ediyorum gerçekten.
Öyle bir taktik uygulanıyor ki yendikleri maçta bile hakem "doğradı" tarzı paylaşımlar yapıyorlar.
Literatür'de karşılığı olmayan bir durum bu.
bunlar bjk maçındada doğrandıklarını söylemişti klasik gs taraftarı