OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine gözler boncuk boncuk üzülme be hocam bu haftada olmadı haftaya inş. Bu yıl olmasada gelecek yıl olursunuz şampuan ne olacak
Tiner mi çekiyorsun dostum? Maç izlemiyorum bile 3 senedir sen ne anlatıyorsun 😂 Ne bu vatanı savunur gibi futbolu savunmak. Umarım tez zamanda akıllanırsın