Gerçekten hayret ediyorum gerçekten.
Öyle bir taktik uygulanıyor ki yendikleri maçta bile hakem "doğradı" tarzı paylaşımlar yapıyorlar.
Literatür'de karşılığı olmayan bir durum bu.