Tiner mi çekiyorsun dostum? Maç izlemiyorum bile 3 senedir sen ne anlatıyorsun 😂 Ne bu vatanı savunur gibi futbolu savunmak. Umarım tez zamanda akıllanırsın
Hiç içki sıgara kullanmadım sen tinerin kafa yaptığını bildiğine göre baya kullanmış deneyimlenmiş olmalısın. Kıvırmamak lazım bence direk erkek olmak lazım laf söylüyorsak arkasında durmak lazım. Bir laf atıp cevap gelince sağa sola kırıtmamak lazım. Son mesajım yeteri kadar anlamlı oldu bence.