• 28-08-2009, 01:19:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    tombraider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyide onlar maldini, costacurta, gigs dünyanın en önemli futbolcuları biz tabatadan bahsediyoruz
    iyi futbolcu olunca ne oluyor acaba?tabata kötü futbolcu mu?Büyük takım tecrübesi yok derseniz adam brezilyada Santos'un 10 numarasıydı.157 maçta 72 gol atmış.Santos'da Brezilyanın en iyi kulüplerinden.
  • 28-08-2009, 01:20:02
    #29
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taraftar 8 milyon € açıyor. Sanki cebinizden veriyorusunz. sonuçta Türk takımına gitti para.
    Gayet de cebimizden veriyoruz. Kombine, forma, her hafta kartal yuvaından mutlaka ürün, kredi kartımdan, kol saatime kadar tüm rızkımı kulübüme aktarıyorum(z) dolayısıyla cebimizden oluyor
  • 28-08-2009, 01:26:58
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bazı sitelerde yazmışlarda Biz o paradan ucuza Elonuyu aldık.
    Üstüne 4-5 ekleyin VanderVart ı aldın diye.
    millet anlamak istemiyor heralde.Transferde en önemli şey futbolcunun o takıma gitmek isteyip istememesidir.Elanoyu alırdık o parayla demişler.Tamam alırsın da adam bize gelicek mi ? Decoyu niye alamadık.32.lik Deco bile gelmiyorsa kim gelir.Transferde paradan çok futbolcunun isteyip istememesi önemlidir.
  • 28-08-2009, 01:33:36
    #31
    Çok para yaw. biz Elanoya 7 verdik, Keitaya 8 verdik.
    BJK parasını Antepe ayırıyor sanırım, 15milyon euro + serdar kurtuluş. Antep'in formasına reklam almasına gerek kalmadı. BJK yazsın falan filan
    Tabata hayırlı olsun Beşiktaş'a

    edit: HABER KESİN DEĞİLMİŞ.
  • 28-08-2009, 01:35:29
    #32
    Antep 10 yıldaki toplam gelirini 2 transferden aldı. Saolsun başkanımız antebi seviyor. Yatırım yapıyor.
  • 28-08-2009, 01:36:41
    #33
    bir mucize olacak ve bu transfer iptal olacak.
  • 28-08-2009, 01:43:17
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Haber tüm haber sitelerine yayılmış en son fanatik ' de çıkmış sanırım gerçek.
  • 28-08-2009, 01:53:26
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Dertlenmenin tasalanmanın alemi yok, bu fiyaskoya da yine 4-4'lük bir kılıf bulur başkanımız. Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 28-08-2009, 01:55:05
    #36
    Üyeliği durduruldu
    hadi fener ver 10 milyon euro sen al