tombraider adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabata Beşiktaşta
91
●3.383
- 28-08-2009, 01:20:02Gayet de cebimizden veriyoruz. Kombine, forma, her hafta kartal yuvaından mutlaka ürün, kredi kartımdan, kol saatime kadar tüm rızkımı kulübüme aktarıyorum(z) dolayısıyla cebimizden oluyorGoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2009, 01:26:58Üyeliği durdurulduBazı sitelerde yazmışlarda Biz o paradan ucuza Elonuyu aldık.
Üstüne 4-5 ekleyin VanderVart ı aldın diye.
millet anlamak istemiyor heralde.Transferde en önemli şey futbolcunun o takıma gitmek isteyip istememesidir.Elanoyu alırdık o parayla demişler.Tamam alırsın da adam bize gelicek mi ? Decoyu niye alamadık.32.lik Deco bile gelmiyorsa kim gelir.Transferde paradan çok futbolcunun isteyip istememesi önemlidir. - 28-08-2009, 01:53:26Üyeliği durdurulduDertlenmenin tasalanmanın alemi yok, bu fiyaskoya da yine 4-4'lük bir kılıf bulur başkanımız.
Allah sonumuzu hayır etsin.