• 28-08-2009, 03:29:40
    #55
    Yine tüpçü yine zarar.
  • 28-08-2009, 03:58:11
    #56
    Üyeliği durduruldu
    ya niye bizde diğer takımlar gibi rahat bir transfer sezonu geçiremiyoruz anlamıyorum,
  • 28-08-2009, 04:11:39
    #57
    FloRida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elano'dan daha pahali :] Cok gec kaldilar o yuzden bu kadar pahaliya aldilar. 2-3 hafta once cok daha kaliteli bir oyuncuyu o fiyata alabilirlerdi. Neyse hayirli olsun BJK'li arkadaslara ve BJK camiasina.

    .adamı 1,3 milyon euro ya oynatıcaklar. Yani buda elanoda daha ucuz olduğu anlamına geliyor...
  • 28-08-2009, 04:14:27
    #58
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    .adamı 1,3 milyon euro ya oynatıcaklar. Yani buda elanoda daha ucuz olduğu anlamına geliyor...
    Futbolcuların maaşları değerleri değildir ki, Ronaldo 10 milyona oynıcak ama 100 milyon değer biçildi.Mesela arda tam bilmiyorum, 1.5 milyon falan alıyodur heralde ama Elano'dan daha değerli şu an
  • 28-08-2009, 04:39:40
    #59
    Üyeliği durduruldu
    uleeeeeeeeeeeeeeeeyn biri yalan desin yaw Gaziantepspor un fizyoterapisti arkadas dan sove sove tabata nin formasini aldiydim bosa gitti yaw forma

    not: formanin ustundeki imzalayanlarin yarisi baska takimalara gittiydi zaten bide formanin sahibi gitti mi tam olacak
  • 28-08-2009, 05:10:59
    #60
    elanodan keitadan baroniden ve santosdan pahalı söyleyin bakalım bu tabata
    Elanodan iyimi?
    Keitadan iyimi?
    Baroniden İyimi?
    Santosdan iyimi?
  • 28-08-2009, 11:28:08
    #61
    Üyeliği durduruldu
    YesNo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elanodan keitadan baroniden ve santosdan pahalı söyleyin bakalım bu tabata
    Elanodan iyimi?
    Keitadan iyimi?
    Baroniden İyimi?
    Santosdan iyimi?
    Baroniden iyidir Bide bişi diyecem bu Demirören Gaziantep başkanıyla samimi değilmiydi. Bişiler çıkabilirmiki burdan? Yoksa tabataya okadar parayı madrid vermez
  • 28-08-2009, 11:40:08
    #62
    konuşulan para ise yazık.
  • 28-08-2009, 11:42:16
    #63
    antep buldu kazı yoluyor bu sene.