elanodan keitadan baroniden ve santosdan pahalı söyleyin bakalım bu tabata
Elanodan iyimi?
Keitadan iyimi?
Baroniden İyimi?
Santosdan iyimi?
Baroniden iyidir

Bide bişi diyecem bu Demirören Gaziantep başkanıyla samimi değilmiydi. Bişiler çıkabilirmiki burdan? Yoksa tabataya okadar parayı madrid vermez