• 28-08-2009, 12:07:20
    #64
    warchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    antep buldu kazı yoluyor bu sene.
    Doğru söze ne hacet
  • 28-08-2009, 13:40:00
    #65
    Çok para vermişler
  • 28-08-2009, 14:30:34
    #66
    Kazık
  • 28-08-2009, 16:15:33
    #67
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baroniden iyidir Bide bişi diyecem bu Demirören Gaziantep başkanıyla samimi değilmiydi. Bişiler çıkabilirmiki burdan? Yoksa tabataya okadar parayı madrid vermez
    baroni sadece işini yapıyo golcü yada asist kralı falan olmasını bekliyemeyiz görev adamı bence tabatadan iyi
  • 28-08-2009, 16:17:45
    #68
    Üyeliği durduruldu
    Tabata'ya 8 milyon euro vermek bence intihar.
  • 28-08-2009, 16:27:45
    #69
    Delgado Bence Tabatadan Daha Yararlı Olur . Ben Buna İnanıyorum.
  • 28-08-2009, 16:41:47
    #70
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabata'ya 8 milyon euro vermek bence intihar.
    Hem de toplu intihar. Ne futbolcular alınır o fiyata ya.
  • 28-08-2009, 18:19:22
    #71
    Üyeliği durduruldu
    valla pis geçirdiler
  • 28-08-2009, 18:29:04
    #72
    Jemand adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baroniden iyidir Bide bişi diyecem bu Demirören Gaziantep başkanıyla samimi değilmiydi. Bişiler çıkabilirmiki burdan? Yoksa tabataya okadar parayı madrid vermez
    Baroniye iyi bak arkadaşım en çok pas veren ve en çok isabetli pas veren oyuncu turkcell süper ligde iyi bak sonra yorum yap tabata ile mevkileri farklı sonuçta o bir 10 numara ama baroniye kötü diyemezsin santos elano keita gibi hucum oyuncusu degil o
    Beşiktaş bu yıl 14,5 milyon euro verdi gaziantepe hayırlı olsun gaziantep bu paraya bi elano bi santos alır artık