• 28-08-2009, 01:56:33
    #37
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi fener ver 10 milyon euro sen al
    haha bizim tabataya ihtiyacımız yok aleximiz yeter bize
  • 28-08-2009, 02:07:47
    #38
    Üyeliği durduruldu
    tombraider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haha bizim tabataya ihtiyacımız yok aleximiz yeter bize
    topuza ihtiyacınız vardı aldınız her maç 11 de oynuyor.
  • 28-08-2009, 02:09:56
    #39
    Her yerde tartışmaya çevirmeyelim olayı.
  • 28-08-2009, 02:11:21
    #40
    Üyeliği durduruldu
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    topuza ihtiyacınız vardı aldınız her maç 11 de oynuyor.
    +++++++++
  • 28-08-2009, 02:13:25
    #41
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    topuza ihtiyacınız vardı aldınız her maç 11 de oynuyor.
    nerden biliyorsun oynamacağını lig uzun maraton illaki şans gelcektir
  • 28-08-2009, 02:22:48
    #42
    Üyeliği durduruldu
    tombraider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden biliyorsun oynamacağını lig uzun maraton illaki şans gelcektir
    tabataya da ihtiyaç olur elbet lig uzun
  • 28-08-2009, 02:24:17
    #43
    Beşiktaş yine naptı etti, bir ton para verip aldı, yazık bu paraya, Tabata ya 8 mılyon şaka gibi,
    Fenerbahçe ve galatasaray o paraya kimleri alıyorlar birde beşiktaşa bak, yok ya bu beşiktaş afedersiniz ama transfer yapmayı hiç bilmiyor...
    Birisi fanatık'e demiş, başkanımızın bu boş transferleriyle harcadığı parayla kakayı alırdık diye doğru söylüyor ya
  • 28-08-2009, 02:25:56
    #44
    GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taraftar 8 milyon € açıyor. Sanki cebinizden veriyorusunz. sonuçta Türk takımına gitti para.
    Bir forma 85 TL.
    Ki yazın İstanbul seyahatimde Şampiyonluk tişörtleri - albümü - anahtarlığı- bilekliği aldım.
    Yani en azından bir forma bir bileklik alan taraftar bile 100 TL yatırmış oluyor.
    Alamayanlar da var tabi onları da göz ardı etmek istemiyorum.
    Ama milyonlarca Beşiktaşlının binlercesi de kulüp için 100 TL para veriyordur ki ben veriyorum.
  • 28-08-2009, 02:28:00
    #45
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabataya da ihtiyaç olur elbet lig uzun
    tmm ben bişemi diyorum hayırlı olsun tabata