demreli adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabata Beşiktaşta
91
●3.383
- 28-08-2009, 02:07:47Üyeliği durduruldutopuza ihtiyacınız vardı aldınız her maç 11 de oynuyor.tombraider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2009, 02:13:25nerden biliyorsun oynamacağını lig uzun maraton illaki şans gelcektirdemreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2009, 02:22:48Üyeliği durduruldutabataya da ihtiyaç olur elbet lig uzuntombraider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-08-2009, 02:24:17Beşiktaş yine naptı etti, bir ton para verip aldı, yazık bu paraya, Tabata ya 8 mılyon şaka gibi,
Fenerbahçe ve galatasaray o paraya kimleri alıyorlar birde beşiktaşa bak, yok ya bu beşiktaş afedersiniz ama transfer yapmayı hiç bilmiyor...
Birisi fanatık'e demiş, başkanımızın bu boş transferleriyle harcadığı parayla kakayı alırdık diye doğru söylüyor ya
- 28-08-2009, 02:25:56Bir forma 85 TL.GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ki yazın İstanbul seyahatimde Şampiyonluk tişörtleri - albümü - anahtarlığı- bilekliği aldım.
Yani en azından bir forma bir bileklik alan taraftar bile 100 TL yatırmış oluyor.
Alamayanlar da var tabi onları da göz ardı etmek istemiyorum.
Ama milyonlarca Beşiktaşlının binlercesi de kulüp için 100 TL para veriyordur ki ben veriyorum. - 28-08-2009, 02:28:00tmm ben bişemi diyorum hayırlı olsun tabatabilgiliweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle