Beşiktaş yine naptı etti, bir ton para verip aldı, yazık bu paraya, Tabata ya 8 mılyon şaka gibi,
Fenerbahçe ve galatasaray o paraya kimleri alıyorlar birde beşiktaşa bak, yok ya bu beşiktaş afedersiniz ama transfer yapmayı hiç bilmiyor...
Birisi fanatık'e demiş, başkanımızın bu boş transferleriyle harcadığı parayla kakayı alırdık diye doğru söylüyor ya