GoogleFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taraftar 8 milyon € açıyor. Sanki cebinizden veriyorusunz. sonuçta Türk takımına gitti para.
Bir forma 85 TL.
Ki yazın İstanbul seyahatimde Şampiyonluk tişörtleri - albümü - anahtarlığı- bilekliği aldım.
Yani en azından bir forma bir bileklik alan taraftar bile 100 TL yatırmış oluyor.
Alamayanlar da var tabi onları da göz ardı etmek istemiyorum.
Ama milyonlarca Beşiktaşlının binlercesi de kulüp için 100 TL para veriyordur ki ben veriyorum.