• 27-08-2009, 23:47:23
    #1
    Beşiktaş tabata yı 8 milyon euro ya gaziantepten transfer etti.
  • 27-08-2009, 23:48:10
    #2
    Çok para bence. O fiyata Avrupa'dan ne oyuncular alınırdı
  • 27-08-2009, 23:48:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kim dedi resmi sitemi?
  • 27-08-2009, 23:57:00
    #4
    Delgado'yu beklemeyi yeğlerdim
  • 28-08-2009, 00:05:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yazıklar olsun ya... dos santos 6 M€ diyorlardı. off ya sabah delgadonun dondurulmasına sevindim akşam tabataya üzülüyorum.
  • 28-08-2009, 00:06:00
    #6
    Elano'dan daha pahali :] Cok gec kaldilar o yuzden bu kadar pahaliya aldilar. 2-3 hafta once cok daha kaliteli bir oyuncuyu o fiyata alabilirlerdi. Neyse hayirli olsun BJK'li arkadaslara ve BJK camiasina.
  • 28-08-2009, 00:07:03
    #7
    eğer o parayı verirlerse yazık
  • 28-08-2009, 00:07:19
    #8
    Eğer transfer gerçekleşirse çok inanılmaz hatta az görülür bir kazık yedik. Bir umut hala yalanlanmasını bekliyorum.
  • 28-08-2009, 00:11:51
    #9
    dha dağıtmaya başladı haberi. sporx te falanv ar