• 28-08-2009, 00:12:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tabata türkiyenin en iyi oyuncularından biri.
  • 28-08-2009, 00:14:26
    #11
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tabata türkiyenin en iyi oyuncularından biri.
    Daha büyük takımda izlemedik. Antep'teki oyunuyla iyi. Beşiktaş'a geldiğinde sürekli kapanan takımlara karşı oynayacak.
  • 28-08-2009, 00:23:15
    #12
    Üyeliği durduruldu
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha büyük takımda izlemedik. Antep'teki oyunuyla iyi. Beşiktaş'a geldiğinde sürekli kapanan takımlara karşı oynayacak.
    Adamda yetenek varsa her yerde oynar
  • 28-08-2009, 00:24:01
    #13
    Üyeliği durduruldu
    umarım doğru değildir yoksa beşiktaşa fena itelemiş olacak antep bu oyuncuyu, yahu arkadaş elinde bobo var, nihat var, nobre, holosko var bu adamı napacaksın
  • 28-08-2009, 00:26:44
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kadir007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım doğru değildir yoksa beşiktaşa fena itelemiş olacak antep bu oyuncuyu, yahu arkadaş elinde bobo var, nihat var, nobre, holosko var bu adamı napacaksın
    oooo arkadaşım bjk aylardır 10 numara arıyor.sende demişssin elinde bunlar var napcan diye.
  • 28-08-2009, 00:27:25
    #15
    ahh Antep ahh. Bu oyuncu satma sevdasından ne zaman vazgeçeceksin?
  • 28-08-2009, 00:28:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    çok para 8 m€ çook değmez
  • 28-08-2009, 00:28:37
    #17
    Yazık be
  • 28-08-2009, 00:28:57
    #18
    8 milyon tabata ya düşündükçe çıldırıyorum ya biri yalanlasa da haberi rahatlasam. Allah belanı versin tüpçüüüü