Bazı sitelerde yazmışlarda Biz o paradan ucuza Elonuyu aldık.
Üstüne 4-5 ekleyin VanderVart ı aldın diye.
millet anlamak istemiyor heralde.Transferde en önemli şey futbolcunun o takıma gitmek isteyip istememesidir.Elanoyu alırdık o parayla demişler.Tamam alırsın da adam bize gelicek mi ? Decoyu niye alamadık.32.lik Deco bile gelmiyorsa kim gelir.Transferde paradan çok futbolcunun isteyip istememesi önemlidir.