Konu
Tabata Beşiktaşta
28-08-2009, 01:35:29
#32
FeaЯ™
Antep 10 yıldaki toplam gelirini 2 transferden aldı. Saolsun başkanımız antebi seviyor. Yatırım yapıyor.